Bezpieczeństwo danych

Prywatność i RODO

iSpring szanuje Twoje prawo do prywatności i rozumie, że odwiedzając naszą stronę internetową, korzystając z naszych produktów i usług lub w inny sposób wchodząc z nami w interakcję, wolisz kontrolować sposób przechowywania i przetwarzania Twoich danych osobowych.

iSpring dokłada wszelkich starań, aby chronić dane klientów i użytkowników końcowych przed nieautoryzowanym dostępem. Działamy zgodnie z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) oraz pomagamy naszym klientom przestrzegać RODO i innych podobnych przepisów.

Wykonujemy standardowe klauzule umowne (SCC), aby chronić dane osobowe klientów, jeśli są one przekazywane między krajami UE i spoza UE (Zgoda na przetwarzanie danych).

Zaufani dostawcy usług hostingowych

Współpracujemy tylko z zaufanymi dostawcami uslug hostingowych:

Liquid Web (sprawdź certyfikaty Liquidweb)

Amazon Web Services(sprawdź program zgodności AWS)

FirstColo (certyfikat ISO 27001)

Leaseweb (certyfikat ISO 27001)

Dane naszych europejskich klientów są przechowywane w placówkach AWS (Dublin, Irlandia; Frankfurt, Niemcy) i przetwarzane przez FirstColo (Frankfurt, Niemcy). Informacje kontaktowe firm naszych klientów i ich osób kontaktowych są przechowywane i przetwarzane na terenie Liquidweb (Lansing, MI).

Przechowujemy dane naszych klientów z USA i innych regionów w obiektach Liquidweb (Lansing, MI), AWS (Północna Wirginia; Północna Kalifornia) i Leaseweb (Waszyngton, DC) – i dane te są przetwarzane przez Liquidweb (Lansing, MI).

Bez względu na to, gdzie przechowywane lub przetwarzane są Twoje informacje, stosujemy te same zabezpieczenia opisane w niniejszej Polityce.

Ochrona danych

iSpring przechowuje dane u wielu dostawców usług hostingowych, aby w nagłych przypadkach przekierować ruch. Aby chronić informacje naszych klientów używamy bezpiecznego połączenia HTTPS z zaporą sieciową.

iSpring wykorzystuje technologie tworzenia kopii zapasowych w czasie rzeczywistym, aby uniknąć utraty danych i przerw w świadczeniu usług w przypadku problemów ze sprzętem.

W iSpring monitorujemy wydajność naszych serwerów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w tym obciążenie procesora, użycie pamięci RAM, wolne miejsce na dyskach, dzięki czemu możemy zagwarantować skuteczność wszystkich naszych usług.

iSpring nieustannie wdraża najnowsze technologie, aby zagwarantować naszym klientom najwyższy poziom bezpieczeństwa informacji. Codziennie wykonujemy wewnętrzne i zewnętrzne testy penetracyjne oraz monitorujemy nasz system bezpieczeństwa pod kątem słabych punktów.

Usługi sieciowe iSpring są przyjazne dla zapory sieciowej i można je łatwo zintegrować z infrastrukturą sieciową większości firm.

W razie jakichkolwiek problemów technicznych zawsze możesz skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej.

Dostęp pracowników

Zespół iSpring to starannie dobrani, godni zaufania profesjonaliści. Dokładnie sprawdzamy przeszłość każdego pracownika, który będzie miał dostęp do danych klientów. Dostęp administracyjny jest przyznawany wybiórczo i tymczasowo tylko tym osobom, które mają potwierdzone potrzeby biznesowe.

Certyfikacja

iSpring bardzo poważnie traktuje bezpieczeństwo klientów i regularnie przechodzi zewnętrzne audyty i certyfikacje w celu wykazania zgodności z międzynarodowymi standardami bezpieczeństwa informacji.

ISO 27701

ISO 27001 jest standardem bezpieczeństwa informacji, zawierającym najlepsze praktyki zarządzania bezpieczeństwem informacji. Spełnienie wymagań ISO 27001 pomaga firmom chronić zasoby informacyjne, dzięki czemu można je uznać za godne zaufania.

Kliknij tutaj, aby poprosić o dokumentację