• Projektowanie instruktażowe

Jak przygotować materiały szkoleniowe, które zwiększają efekty kształcenia

Dyskusja na temat szkoleń w dużej mierze skupia się na metodach nauczania i sposobach na…

  • Studium przypadku

MG-edu: „Dzięki iSpring co roku zapewniamy ponad 1000 dorosłym w Polsce dostęp do kształcenia ustawicznego.”

MG-edu to niepubliczna placówka edukacyjna dla dorosłych z ponad 18-letnim doświadczeniem w kształceniu dorosłych. Znajdująca…

  • Szkolenie firmowe

Cele działu HR: Najważniejsze cele i wsparcie ze strony e-learningu

Dział HR, czyli dział zasobów ludzkich, jest jednym z ważniejszych, a może i najważniejszym działem…

  • Podstawy e-learningu

Nauka przez doświadczenie: dlaczego jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej

Tradycyjne metody nauki od lat cieszą się zaufaniem ludzi nie tylko ze względu na swoją…

  • Podstawy e-learningu

Jak promować szkolenia: sprawdzone strategie gwarantujące sukces e-learningu

Przygotowanie szkolenia już samo w sobie jest czasochłonnym i wymagającym zadaniem. Dlatego, gdy kurs jest…

  • Szkolenie firmowe

Jak zarządzać zespołem rozproszonym: działania zapewniające sukces

Choć na sukces firmy składa się wiele elementów, to właśnie ludzie stanowią jego podstawę i…

  • Podstawy e-learningu

Od tradycyjnych po nowoczesne metody nauczania: Przewodnik dla nauczycieli po nauce cyfrowej

Wprowadzanie nowoczesnych metod, nie tylko w edukacji, często spotyka się z oporem. Po co stosować…

  • Podstawy e-learningu

Najskuteczniejsze formy doskonalenia zawodowego w 2025

Utrzymanie dobrej pozycji na rynku stanowi cel każdego biznesu. W związku z tym firmy stale…

  • Szkolenie firmowe

Onboarding Icebreaker: dlaczego jest ważny i jak skutecznie go wdrożyć

Bądźmy szczerzy – proces onboardingu w wielu przypadkach decyduje o tym, jak długo pracownik pozostanie…

  • Projektowanie instruktażowe

Obiektywna ocena: Dbanie o uczciwość ocen dzięki e-learningowi

Przeprowadzanie szkoleń to wymagający proces, którego skuteczność zależy od odpowiedniego wdrożenia każdego z elementów. Aby…